BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Tuesday, April 6, 2010

charm oh adik manis


pagi lagi charm dah hantar message kat YM aku..biasalah morning message..
charm gila rindu kat kau.. HUGGGGGGG... untuk charm..ekekkeekek..
charm thanx sebab jadi kawan aku..ingat lagi 1st time aku kenal kau.kau datang dekat office aku untuk interview..baru kenal kau dah siap bagi ole-ole kan charm?
aku suka kawan dgn charm sebab dia selalu takderhallah..
serius dia sempoi tahap dewa 19..
weh charm aku rindu kau gile2..
nanti ada masa jom lepak dengan aku makan nasik public phone..
ker kau nak makan Popeye charm dekat Wangsa walk?
apa-apa pun terima kasih banyak2 kat tuhan sebab tuhan hadiahkan charm dekat aku..yuhuuu..charm kau memang go international..
sayanglah kau charm..huggg =p


p/s;motif disini sebab lama tak lepak dengan charm..

No comments:

Post a Comment