BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Tuesday, April 13, 2010

seputung masa


lagu: Hujan-aku scandal

Aku sedang berlari-lari mengapai waktu mengejar erti masa, disebabkan mimpi buruk semalam tidak akan berulang dihari-hari yang lain. Aku membuat lonjakan paradigma, dengan menyarung heel sempat lagi berlari-lari untuk touch card..adoii,selamat Razif takder pergi Chicago, kalau tak mesti aku kene mengadap muka Razif dan beri sebab kenapa aku lambat..Huh? aku sedang mengeluh..

Tiba-tiba jer suara aku serak macam Amy search pagi ni, masalahnya aku asyik batok-batok jer. Minggu ni adalah Bowling tournament,harap2 aku berjaya lah yer..ekekeke..

semalam memang mimpi buruk, aku harap janganlah lagi mimipi buruk aku datang lagi..
aku nak mulakan life yang baru...
pengalaman hidup mengajar aku lagi erti matang.
besarnya ujian tuhan dekat aku kan?
kadang-kala aku takut aku jer yang tak dapat menghadapinya.

sambil aku dengar2 muzik aku melatihkan diri untuk sentiasa sibuk dari dunia luar yang sedang perangkapkan waktu sisa hidupku.
masa?adakah kau sedang mencari hari untuk bisa menungguku?

No comments:

Post a Comment