BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Thursday, April 8, 2010

ciku oh ciku

aku sangatlah frust, rasa nak marah tapi jangan marah sebab hari ni hari jumaat..
aku frustrated sebab buah ciku favorite aku tuh takder..
perlu ker aku jerit seperti anita sarawak macam lagu-AKHIRNYA KINI PASTI KU MERASAI~
tetibe jerkan.

tahu tak ciku itu adalah favorite tupai*teringat lagu orang kelate-ada sekor anak tupei.
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..ciku cak cak..

aku seperti dah addicted dengan ciku, mesti aku akan beli ciku pagi-pagi dekat kedai..
ciku manakah kau?

dan aku hanya membuat lonjakan paradigma sebab aku hari ni frust.

maaf-aku berkabung diatas ketiadaan buah ciku =(

No comments:

Post a Comment