BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Thursday, April 8, 2010

mengira ayat

dimulakan dengan bismillah disudahi dengan alhamdullilah.

Aku hari ni bangun lambat pergi kerja,biasalah aku dapat tidur pasti aku akan tidur mati.Semenjak papa dah start kerja balik ni,takder siapa nak kejutkan aku lagi bangun pagi..tuh pasal aku selalu terbabas.KL sekarang memang panas ker?aku pon tak paham dengan cuaca di Malaysia ni..mungkin sebab aku tidak pandai berbicara dengan kata-kata sang awan.

Dalam train, lagi 10 minit nak sampai office, client aku from Malaysian Herbal Science call aku nak suruh aku joint meeting dengan dia before dia meeting dengan Dr.Wan- COO Biotechcorp.

Time nak tunggu Lift kat office,al-kisah terserempaklah aku dengan client aku..aisehmen kantoi aku lambat datang office..ekekekek..dengan selamberjer client tuh kata, gila rock star kau ni farah dengan spec belbagai..

dress up hari ni-kemeja hitam,jeans hitam,high heel 4inci, specs, handbag Coach dan subang bulat besar. Tema hari ni * sempoi jer* takderhallah.
Just ignore what people said about me.hahahha..ayat berani mati aku kan?

dalam lift sebok bincang pasal Bionexus, dalam hati ada sedikit pelik.sejak bila pulak aku jadi account manager ni.Tapi aku appreciate client ni, sebab diorang suka cara aku berkerja dan hargai setiap kerja yang aku buat.Sampaikan pergi negeri isketambola pon ada belikan aku Ole2.*istanbul daa*. Client ni asyik cakap thank you kat aku. aku just jalankan tugas aku sebagai pekerja dengan ikhlas.
Mak ayah saya cakap kita kerja kene ikhlas-ayat skema telah pon aku keluarkan.

Yang gile terharu-client ni siap ajak aku lunch dengan dia lagi kat KLCC.Selamatlah photoshoot aku cancel hari ni, sebab photographer tu nak shoot gambar Siti Nurhaliza.
Aku ok jer, takderhallah aku.

Sambil-sambil tuh aku baca email, tak boleh blar si andrew pergi letak nama group Bowling-Group cuci longkang..bro mulot mu janganlah agak masin, aku berharap kita dapat kalahkan group lain. Sory aku terasa nak pegang trofi ada ukir nama aku bro..Bukan tamak, cuma nak menguasai Nexus Bowling Tournament next week.hahaha

dan satu lagi kenapakah?



Yang aku cuma pelik hari ni-Kenapa coffee aku manis sangat?

No comments:

Post a Comment