BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Wednesday, March 17, 2010

abang kacak?

aku psycho melihat rambut aku yang dah panjang ala-ala puntianak..
aku sangatlah psycho bila pagi-pagi pergi kerja kene belek rambut dekat setengah jam..
bila malas aku terpaksa ikat rambut..hey rambut kang aku ikat kau pony tail ikat 2 baru tahu..
adess aku merindukan rambut lama aku..

(lihat gambar dibawah)..



aku sajer jer try subang hazel time ni..nak buat muka kononnya aku ni ayulah..
padahal hanyut..ekekekek..sorry yer hazel pinjam gambar kau buat demo2.



kacakkan aku?
eekekkeke
maaf yer aku perasan jap..
yang ni gambar before nak balik raya..ni gambar last semester aku sebagai seorang student di UNISEL..

ekekeke..
dekat 2tahun aku bela rambut panjang nie..
sila lihat perbezaan muka aku,bila rambut panjang dan pendek..ekekek
tapi muka aku tetap bulat kan?kan?



ni gambar tahun lepas..rambut sekarang pon dah panjang..adess..
aku cepat rimaslah pulak..
nak buat macam mana..sebab pipi aku tembam ni..aku kene cover muka aku dengan rambut yg panjang..huhuhu.
(sedang cubit2 pipi sendiri sebab nak dia kurus)..
huaaaaa

No comments:

Post a Comment