BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Tuesday, March 9, 2010

c e r a h k a n ?

memulakan azam yang baru hari ni..
datang kerja dgn semangat ahaks..and then meja mesti kene cun baru boleh buat keje dengan happy,
esok nak start balik jogging..setelah seminggu hujan di petang hari,kemudian di ikuti petir dan sahabat handainya kilat sabung menyabung..
mulai sekarang aku kene set in my mind,farah u can do it!!~
umur aku muda,perjalanan masih banyak dan panjang..
now just ignore what people said kan?
okeh sekarang nie nak achieve target dalam hidup aku..
ingat farah...tanpa lelaki pon kau boleh hidup..sekarang bukan lagi masa nak mengeleh2 dah..masa tuh dah tamat dah beb..yang penting kene focus...
baiklah,aku tulis apa yang aku nak...
start bulan ni,kene simpan balik duit untuk sambung study..ingat farah sambung study bukan kawen..ahaks..dulu sku sibuk kata nak kawen..now kawen tiada lagi dalam kamus hidup farah sali...bagi aku yang penting sekarang masa depan aku..
kalau dapat keje dekat offshore labuan,pasti aku akan pergi..dulu aku dah tolak sebab ada shah..now aku akan terima kalau dapat lagi peluang tuh..
masa ni lah nak bentuk kerjaya..
bagi aku lelaki dan perempuan sekarang sama taraf jer..
kalau lelaki boleh perempuan pon boleh...
farah,good luck beb..
betol kata charm..aku kene belajar lagi...
sebab masa depan penting..
thanx beb.kau memang abang yang cool kan charm!!~

No comments:

Post a Comment