BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Tuesday, March 2, 2010

entah mengapa

aku pegang kuat2 paperwork yg ada didepan mata,maaf bulan ni bulan kurang baik bagi diri aku..aku stress pasal kerja,En.Razif pula asyik bertanyakan paperwork yang dia minta..aku tiada masa,aku merangkul beban yang besar..hati aku luluh,aku sedih sebab aku kene lepaskan orang yang aku cinta shah..semalam aku jumpa shah,jiwa aku kacau,aku tidak boleh duduk berdiam...fikiranku sentiasa penat..minggu ni aku mula lewat ke tempat kerja..ummmm..kerja di office semakin menimbun..aku sangat sangat penat..tuhan je tahu apa yang aku rasa..kenapakah aku ni susah sangat nak bersikap tenang..
tuhan,aku tidak tenang..fikiran aku serabut..
sudahlah permainan,berhentilah..aku tahu salah aku..
yaa,aku mengaku kalah dan kau menang..
jangan gangu lagi hidupku wahai permainan..
aku mula letih...
biarlah aku sendiri...

No comments:

Post a Comment