BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Thursday, March 4, 2010

broga itu sebelah tok wan

maaf pada rakan-rakan sebab aku lambat nak upload gambar g broga hill hari tuh..ekekek..maklumlah aku kan tunggu empunya badan bg gambar..hahha,thanx to andrew coz angkot aku dari rumah kol 6 pagi..hahhaha..paling bangan aku jalan umah sendiri tak ingat..tapi best gila ok panjat memanjat ni..teringat aku pegang tangan asri dan anand coz aku jatuh 3 kali waktu panjat broga hill..tuhlah orang pakai kasut panjat gunung aku pakai kasut snickers wall disney..ko hingat nak pegi gig ke fara oitt..
hahhaa..tapi memang bestlah..tak sabar for the next trip pulak..



ni waktu baru sampai broga hill,tak boleh blar parking kat kelapa sawit atok cina mana ntah kene bayar 2ringgit per entry..



yang ni waktu panjat memanjat..penat okeh..si andrew plak tunjuk hero mentang mentang dia panjat tinggi tak jatuh..



sebelum sampai ke puncak broga..sumpah penat beb..lutot aku goyang..waaaa..
esoknya si nikgee dgn andrew MC..raziah pulak sakit badan..aku bukan nak poyo..at least aku tak mc kan..ekekekek..



berposing untuk mempromote sunsilk..temanya walaupon panjat memanjat rambut tetap lurus..guna jari pun boleh..



sudah sampai diatas puncak..apa lagi mari kita bergambar..
walaupon penat gila tapi puas hati lah kan..at least tak give up..

so pasni bolehlah kita panjat2 lagi..cak cak cicakman..lalala


No comments:

Post a Comment