BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Monday, March 1, 2010

bila takdir sedang berbicara

pagi ni shah call aku kejut bangun pergi kerja,terkejut juga,sebab ahad hari tu dia sendiri pergi melepaskan aku..aku pun hantar sms say thank u kejutkan aku bgn pagi..siapa tak sayang,aku sudah 3tahun dengan dia..aku kenal diri dia sedalamnya..
aku dah beristikarah,tapi belom aku temui jawapannya..
munkin takdir sedang berbicara pada tuhan,menunggu kata kata yang akan tentukan kehidupan aku selepas ini,samaada jodoh ku dengannya,atau sebaliknya..
aku sukar meramal erti hidup..panjangnya belum tentu dapat aku habiskan..
aku tabahkan hati sedalam dalam yang mungkin,mencari kesilapan diri..
hari ni aku masih lagi tersenyum,walaupon ujian yang diberi sangat besar..
takpe, aku yakin aku boleh lalui..aku hanya perlu matang dan berfikir untuk menerima segala risiko yang ada..tuhan tidak akan berikan kita masalah jika kita tidak dapat meyelesaikannya...

No comments:

Post a Comment