BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Friday, March 12, 2010

mimpi buruk

aku terjaga lagi dari tidurku..setiap hari semenjak seminggu yang lalu..
malam ni aku mimpi buruk lagi.aku tak boleh tidur..aku tak boleh nak bernafas dengan betul..tuhan je tahu kenapa aku takut..
aku takut mimpi buruk aku jadi kenyataan..
aku call tawfik tapi dia tak angkat..
serious i really need someone to accompany me now!!
aku takut untok tido sekarang..
jam dah menunjukkan pukul 3.24 pagi..
dari mengantok,aku terus terjaga dari duniaku..
mimpi janganlah datang lagi dalam hidup aku..
sekarang aku sorang2 terjaga dengan keadaan yang sunyi dan tanpa siapa pun disisi..
tahu tak hari ni aku DOUBLE takut!!

No comments:

Post a Comment