BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Monday, March 29, 2010

panda bear

lambat 10 minit pagi ni datang office gara-gara train yang penuh dengan makhluk tuhan..
sangatlah penuh sampaikan aku terkepit dalam train..nak bernafas susah,buat kata chris brown..no air no air!!
macam biasa pagi-pagi aku check email,jumpa nikgee tengok kalau-kalau ada kerja yang pending..aku tunjuk gambar lama aku kat fazzil..dia kata aku bulat macam panda bear!!~
ikshhh
kesian panda bear..dia jadi mangsa keadaan...
ekekek..banyak dow aku turun berat dalam masa 2tahun..aku kurus sebab aku penat kerja..
huhuhuuh..
opsss lupa hari ni nina ada photoshoot kat utusan newspaper..wahh nina kau dah sangat go international yer!!~eekekeke
jangan nervous nina..yang penting Sali tak tahu kau gi photoshoot tuh tau..ekekekek..
hari ni aku takder mood sebab aku sakit tekak dan batok..suara aku macam Ramli sarip dah ni..



boleh tak kalau aku nak balik rumah dan malas nak berkerja untuk hari ni?
soooooooooooo malas!!~
thanxxx to kak ros sebab kata rambut aku cantik hari ni..
sebab rambut dah panjang macam mat lampir aku terpaksa ikat rambut setengah dan clip kan jer...
agak-agaknya kan hari khamis ni aku boleh tak apply cuti half day ker?
adoiiii..
harap-harap aku dapatlah kan cuti tuh..dan berharap aku dapatlah kerja kat architecture firm tuh..setelah aku penat-penat dan berusaha untuk mengedit resume aku kasik gempak ala-ala ainol zafery naharuddinnyer..huahuahua..
tangan aku ni malas nak taip sebab aku sooo penat angkat bola bowling..
aku tak tahulah kenapa sejak akhir-akhir ni aku suka sangat guna perkataan 'SO'..
macam sooo sotong..huahuahua..

No comments:

Post a Comment