BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Tuesday, March 16, 2010

ajad


sedang aku sibuk mencari document yang hilang tuh,sedang aku leka mencari-cari..sehelai gambar jatuh dekat lantai..
ouh gambar ajad rupanya..
dah 7 bulan aku tak dengar khabar berita dia..semoga dia sentiasa sihat dan dirahmati tuhan...
betul kata-kata dalam lagu yang ajad pernah hadiahkan kat aku dulu..
"kau adalah kenangan"..
memang ajad kenangan yang paling terindah untuk selamanya...
ajad, semoga kau sentiasa dalam keadaan baik, sebab aku dah takde dekat sisi kau lagi..
lepas ni bila kau dive,kau dive elok-elok okeh..
kau jangan drive laju-laju ajad..aku tahu mak kau selalu marah kau..
ajad kau bahagia tak dengan life kau sekarang?
kalau di izinkan tuhan lagi, aku nak jumpa kau buat kali kedua..
nak lihat kau bahagia ajad..
kejapkan ajad masa berlalu..
sekejap jer dah 7 bulan kita tak mencari antara 1 sama lain..
salah aku,aku lambat pujuk kau waktu kau sedih..
maaf ajad,aku waktu tu sangat marah dengan kata-kata kau..
kau take care tau ajad..hidup dengan baik!!~

No comments:

Post a Comment