BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Tuesday, March 16, 2010

oh hujan...sila basahi aku

baik..
aku sebenarnya tengah dalam keadaan triple muple risau pasal document biogreen yang hilang tu..
weh document manakah kau?
3minggu sudah kau hilang..
sambil aku dengar lagu kumpulan hujan..aku membasahi otakku dengan lagu-lagu gig..
aku sedang mengumpul tenaga untuk berjumpa client dari biogreen..
pasti kejap lagi aku kene maki,kene macam-macam..
arghhhh..aku nak fight gak..
aku dulik apa..
sorry kau tak boleh tindas aku..hohohohoo
aku pasang mp3 aku kuat2....
biar satu biotech dengar..padan muka..



razif pulak buat muka pelik bila aku buat muka 10 sen..
adoiii..
aku tengah jiwa kacau ni..
wahai document mana kau!!!!
1st time aku hilangkan document..
arghhhhh..gila aku dengan kau document..
harap2 aku dapat selesaikan problem ini..
yahoooooooooooooo..masa untuk berperang!!!

No comments:

Post a Comment