BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Thursday, March 18, 2010

blur mungkin?

fara, OMG u look beautiful today..
i like ur dress up lately..
inilah kata-kata yang keluar dari mulot kakak kepada si nikgee aka norma..
lalalalala..
terus jer aku call nik,nik dengan buat muka agak gedik sikit campur bengong2..
yes farah syg,i dunno what hapen to ur sis..sial gak kan panggil akak aku..ekekek..
nik said..i don't know ,maybe she's in the good mood..
nik kalo cakap bahasa jawa memang cakap gaya pelik2..
ekekekek..sebab hari ni nikgee dia teruja lebih coz baby razif dia pakai baju kemeja sama pesen dengan dia..that why nik always came to my table today..hahaha
aku tergelak-gelak pasal malam tadi..



mari aku mulakan story..
once upon a time..ekekeke
di malam waktu pukul 9 malam,
ketika semua haiwan sedang tidur kecuali kucing..
aku dan zie hamdan aka ajie..pergi menuju kearah gombak..
sebenarnya aku kene teman ajie ambil barang...
ekekeke..aku ni kan ada masalah sikit dengan ingatan aku..
aku ni hilang ingatan jalan nak balik umah..yang bestnye time pegi pass..
boleh kasi aku grade A lah..bila dari gombak UIA nak balik rumah aku,aku hilang ingatan..ekekekek..dengan confidentnyer aku kata kat ajie ikot jalan ni..hahhaha
sekali salah jalan daaa..
hahhahahaa..
ajie pon berkata..
BEB AKU MEMANG SUKA BAWAK KAWAN2 MAKAN ANGIN BEB..
ekekkeek.aku dengan ajie dalam kete tergelak-gelak..
ekekekekke..dah sampai umah ajie plak sms aku siap cakap lagi...
dan sms nyer berbunyi begini..
BABY SYG,,I DAH SAMPAI RUMAH..I TAK SESAT TAU..ekekekek
hahahha..sorrylah ajie..aku ni memang fail bab jalan sebab tuh lah aku tak ambil lesen kete lagi kot..
next time aku nak jadi macam tawfik..pakai GPS..ekekekeke
hahahahha..
bodohlah..aku gelak lagi..
kenapalah aku sangatlah blur semalam..

No comments:

Post a Comment