BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Thursday, March 11, 2010

ape kes bro?adess

tadi waktu nak masuk opis terserempak dgn khairul faisal hamzah..(nama sebenar)..ekekek..
dia sebok tunjuk blackberry dia..
aku ingat dia nak tayang beri2 dia tuhkan..maklumlah dia pakai beri2 yg aku suka blackberry bold..aku memang gila suka cinta tahap cipan pada blackberry..
rupanya di faisal ni dia nak tunjuk gambar anak dia..
maklumlah hari tu dia baru dapat anak ke 2 beliau..dengan selamber dia menyelit kat tepi aku..adess..bro aku tahu kau comel.badan aku nie mcm zirafah.ahaks..dia seboleh boleh tuh...sebelah aku dah lah azlan low,aku tengah-tengah..
kira aku bangga kejaplah coz aku di apit oleh 2org jejaka..ekekekek..
sorry azlan ayat aku batak sikit kan..ekekek..
lepas tuh si faisal ni tanya ayat belit-belit..adess..sila cakap kasi straight to ampang point..please don't belok2..hahahah..si faisal ni tanya soalan kat aku..
weh fara kau ni bila nak dapat anak????
aku pandang muka azlan,azlan senyum sengih..asal kau sengih lan?confused aku disitu..
selamatlah si lan ni baking aku mcm baking powder..
aku dengan muka selamber berkata..relax ar bro.aku kan muda lagi..adoii..enjoy bro..
ekekekek..ada ke pagi2 tanya soalan kat aku bila nak dapat anak???
apakah motif dan persoalan kau disitu wahai khairul faisal hamzah?ekekekek
selamat lah lan kata entah muda lagi si fara ni..buat apa nak kawin muda-muda...
ekekek..aku bagi jawapan senang lagi dekat si faisal..bro takder jodoh lagilah..
aku tak HOT mcm kau..
kau kan laku bro.sebab tuh kau kawen ada anak 2..lalala..
sorry bro..mulot aku mcm haram sikit untuk pagi ni..
akhir kata,majulah sukan untuk negara..
eekekekek..(tibe2 iklan kesukanan keluar)..

No comments:

Post a Comment