BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Wednesday, March 10, 2010

terpedaya-paperplanes

hahaha,senyum dipagi hari..
morninnnng guuyss..
mulakan pagi dengan senyuman yang manis..ahaks..
yes nescafe aku ada..lalalal..pagi ni buka email dulu check2 apa yang patut..
and then chatting dengan dina..
ahaks..dina bagi lagu baru yang dia performm.cayalah kau dina..semakin hebat..
bila dengar band2 nyanyi..teringat zaman study dulu...
aku suka sangat ikot kawan kawan pergi jamming...
sanggup beb lompat2 sebab rakus dengan music..ahaks..
gilaa.aku sangat merindui zaman dulu..yang aku hanya perlu pakai seluar pendek dan tshirt tengkorak sambil ikot kawan2 pergi jamming..
kadang2 ada jugak aku menyanyi mengeluarkan suara yang tak sedap tuh..
tapi betol..zaman study,zaman yang kita akan ingat sampai bila-bila..
kalau diberi peluang aku nak balik zaman study..nak melepak balikkk...
nak terkinja2 balik dekat gig dan jamming..
weh guys,i need my old life..
lepas ni, aku akan start balik jamming..nak belajar main drum pula after this...

sedap gak kan suara kau dina..ahaks...jatuh hati sioot..
kasi tangkap leleh giler..hahahha
to dina fadilah beb goooodddd luccckkk
aku jadi kau punya pengkritik dan peminat yg 1stttt..
dinaaaa nak signnnnn!!!

No comments:

Post a Comment