BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Wednesday, March 17, 2010

yeahhh dah jumpaa!!



sedang melompat lebih tinggi!!
dan mengangkat tangan berdoa dengan tangan yg rapat..
alhamdulillah..
akhirnya aku jumpa jugak document yang hilang tuh..
the problem is actually i already pass the document to raj.
Not my fault because raj lost the document..
hahahah..
kenapalah dia nak salahkan aku?
padahal bukan aku yang makan gaji buta kan?
aku punyalah amanah kalau receive apa-apa document memang aku akan terus bagi pada pihak yang berkenaaan..
sekarang aku menarik nafas lega..
sebab bukan salah aku pon..
tapi client tuh still nak salahkan aku lagi..
memanglah client ni kang aku datang opis dia kang..
aku punyalah susah hati pasal document tuh..
mesti bagi tau dekat kak christian ni..mesti dia happy dengar aku dah tak susah hati!!..

tuhan,terima kasih untuk semuanya.. =)

tengok muka aku dah senyum dah..aku buat muka katak kepam balik..ekekekek

No comments:

Post a Comment