BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Thursday, March 4, 2010

dawai kokot

pagi ni hari jumaat,hari penghujung berkerja...
tema hari ni malas ke kerja..menyarung dress panjang kaler pink kononnya mcm nak pegi pantai..atas meja penuh dgn paperwork dan bionexus guidelines..

eh,dawai kokot dah habis?
ok aku pun mencari2 disekitar kawasan meja aku..
tapi dawai kokot ku habis ketika aku dibuai mimpi dengan guidelines ni..

orang yang jadi mangsa aku adalah nikgee..
nak rembat dawai kokot dia..

kenapa aku suka guna perkataan dawai kokot?
sebab time sekolah aku ni suka mintak cikgu aku punya ubat stepler..sampaikan 1 hari dia bising,fara lain kali cakaplah dawai kokot..
lihat aku sangat melayu..
ekekekek,baiklah masa untuk merembat dawai kokot si nikgee..

petang ni rasa macam nak merayap..
macam tak percaya proposal bio voice aku dah siap..petang ni boleh submit kat razif..
cite pasal razif pulak,mak ai hensem boss aku hari ni..
aku nak tekel ar..selamat dia laki orang,kalau single sumpah aku takel dia..ekekeke
aku suka tgk boss aku tuh,otak dia otak geliga idea..

hari ni,aku susun balik keje2 aku ikut step by step..dan yang penting..
aku senyum balik dah..heheheh..
pasal tadi ada mamat tuh kata aku napak cantik hari ni..
dia pun cantik..lalalala

No comments:

Post a Comment