BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Monday, March 8, 2010

nasib si document

oh my dior..
adess,aku kene marah beb pasal aku dah hilangkan document original Bio Green..my bad lah..sudah seminggu document tuh hilang..dimanakah kau wahai document?adakah kau terselit-selit dimana-mana?kau begitu berharga document..eekekekeke..
ayat nak tragis..
dengan muka aku serba salah 35% aku pon call client aku Bio Green,meluahkan rasa kekesalan diatas kecuaian aku menghilangkan document berharga tuh..sebenarnya nak buat mcm mana kan dah hilang,so jangan sedih-sedih..sila tangung risiko ye cik farah..
dahlah client aku jerit2 dalam phone..
dia jerit aku gelak..hahhahaha..sebab suara dia ala-ala...sin chan..
eekekkeke
mestilah aku gelakkan?
buat kata shah,go with the flow..
hahhaha..
semalam aku tak datang keje..berhenti kejap..
ekekekek
tapi sedih sikitlah tak dapat jumpa ajmal aka detective conan..
dia last day keje semalam..
dia tuh serius cool bebeh..
adess..ajmal oh ajmal..pasti aku merinduimu..
kejapkan masa berlalu..
boleh tak aku cakap kat tuhan postpone aku nyer umur..
yelah..lagi 8 tahun aku dah 30tahun..
takper enjoy dulu puas puas..
tapikan aku peliklah..
aku memang ingat aku receive document tuh,tapi mana ek aku letak?
rasa mcm aku dah pass kat seseorang..
tapi siapakah seseorang itu? jeng jeng..
saya dah agak dah (ayat detective conan)

the end

No comments:

Post a Comment