BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Monday, March 1, 2010

kisah seorang gadis

hari ni aku akan menceritakan tentang seorang gadis,dulu dia seorang yang periang,suka tersenyum,kisahnya bermula ketika dia jatuh cinta pada usia dizaman universitinya,gadis telah bertemu dgn kekasihnya,yang dia anggap sebagai kawan baik dan akhirnya jatuh cinta..cinta itu perlukan pengorbanan..si gadis tidak memiliki jejaka tersebut dengan mudah, dia berusaha dan hasilnya berjaya..hari ini genap 3 tahun si gadis bercinta dengan sang jejaka..

tapi rupanya hujan ditengahari,si gadis di uji,datang seorang jejaka spec dalam hidup sang gadis,sang gadis berasa gembira kerana ada teman untuk dia berbicara..kesian pada sang gadis,sang kekasih yang dulu dia puja,yang dia hormati selalu tiada masa untuknya..sang jejaka ego tanpa dia sedari..gadis apa yang sedang kau rasa?

gadis telah rasa dia mula menyukai jejaka spec..jejaka spec selalu buat dia tersenyum walaupun dia dalam kesedihan.suatu hari, sang gadis menangis di tepi tasik,fikirannnya buntu..dalam kesedihan yang amat pedih,muncul sang jejaka spec mencari sang gadis..
dan sang kekasih pula hanya sms sahaja..

sekarang sang gadis dipaksa untuk memilih antara kekasihnya atau jejaka spec..
tapi sang gadis keliru,sang gadis masih lagi menyayangi sang kekasih kerana ia cinta pertama sang gadis..tapi sang gadis sayang juga kepada jejaka spec..

kisah ini belum tentu ada akhirnya..sang gadis masih lagi menunggu,petunjuk dan hidayah..kesian si gadis,hatinya sedang menangis,jiwanya sedang meraung tapi tiada siapa yg dengar..
gadis sedang merenung ke bulan yg belum tentu akan membalas senyuman pada si gadis..

No comments:

Post a Comment