BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

If I could pretend that I'm asleep,
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls..
I think nobody knows..















Wednesday, March 31, 2010

nama saya A.B.U


petang ni hujan lagi..oh hujan ada naga nangis ke sebab tu kau hujan?
abaikan sang hujan..
aku lihat diri aku didepan cermin yang besar..
wow banyak jugak aku turun berat badan dalam masa 2tahun kan?
dulu aku bukan kisah pun nak pakai make up..
baju aku semua tshirt dan jeans aku semua jeans lobos ala-ala hip hop..
now aku berdiri dihadapan cermin dengan memakai dress pendek.
lah..dah besar dah kau kan fara..(cakap dalam hati)
dah 22 tahun aku..aku rasa macam aku ni kecik lagi je..
dulu rambut aku pacak2 pendek..now rambut aku lurus dan panjang..(gunalah pantene)-rambut itu mahkota hatiku..huahua..ayat anggun.
petang-petang macam ni buat aku teringat zaman aku study dulu..
ada seorang minah ni ingat aku lelaki..siap tanya nama lagi..
dengan spontan aku kenalkan diri aku..
"hai!! saya ABU"..ekekeekek
sebab time tuh aku suka tengok cerita KAMI yang abu belakon..
padahal nak cakap nama aku fara..
tersasul time tuh..minah ni punyalah suka aku..
tapi sorry beb..YOU NOT MY TASTE!!~
huahuahua..
ayat kejam giler..sooo kejam..
cepatnya masa berlalu...
hari ni aku jadi seorang adik,seorang kakak dan seorang gadis..mungkin esok aku akan jadi seorang kekasih,dan lusa mungkin aku akan jadi seorang isteri ataupon mak..
tuhan..nak tanya boleh?
kenapa aku kene cepat besar?
boleh tak patahkan balik waktu aku sekolah?
sebab aku rasa bila aku dewasa banyak sangat aku kene belajar..
paling sedih dah besar2 ni aku dah tak dapat duit raya..ekekekeke...
so tema dan persoalan sila rasakan diri anda budak2..huahuahua

No comments:

Post a Comment